امروز: / السبت 26-شوال-1445 / Saturday 2024-May-4

مناسبت روز
پیام روز :

درباره موسسه غدیرشناسی

درباره موسسه غدیرشناسی

جریانهای تکفیری و سلفی سالهاست که با تئوریزه کردن افکار پلید و انحرافی خود، تلاش می‌کنند بر بنیانهای اعتقادی مکتب ولایت خدشه وارد نموده، پیروان اهل‌بیت(ع) را به هرطریق که می‌توانند از صراط مستقیم ولایت جدا کنند.

بر این اساس،

طرح تشکیل “کارگاه تخصصی غدیرپژوهی” در 6سطح از سوی مؤسسه غدیرشناسی از اواخر سال 1389 به مرحله اجرا درآمده‌است. این کارگاه آموزشی که پیش از این به صورت آزمایشی و با عنوان «کارگاه آموزشی خطبه غدیر» برای دانشجویان دانشگاه علم و صنعت به اجرا درآمده و مورد حمایت بسیاری از فرهیختگان، از جمله مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازیمدظله‌العالی قرار گرفت و با استقبال جدی عاشقان مکتب ولایت و خصوصا دانشجویان روبرو شد، هم اینک که بیش از پنج سال از آغاز مرحله‌ی فراگیر این کارگاه می‌گذرد، حدود 5000 غدیرپژوه در 18 دوره آموزشی در تهران و چندین دوره در تعدادی از شهرستانهای کشور، حداقل یک سطح از کارگاه غدیرپژوهی را گذرانده و خود را برای ورود به سطوح بعدی و مراحل عالی این کارگاه آماده می‌کنند.

مؤسسه غدیرشناسی در این کارگاهها با پایبندی کامل به «اصل وحدت اسلامی» ، به طرح علمی اعتقادات شیعه پرداخته و با خودداری از مطرح کردن مسائلی که موجب پیدایش دشمنی و عداوت با برادران اهل‌تسنن گردد، غدیرپژوهان خود را از هر مکتب و نِحله‌ای که باشند، به کشف حقایق دینی رهنمون می‌شود.

این مؤسسه بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله‌العالی به انگیزه تربیت متخصص درمورد غدیر، به کاری مداوم و مستمر می‌پردازد و تلاش می‌کند طبق توصیه آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی مدظله‌العالی، دامنه‌ی نهضتی را که از دانشگاه علم و صنعت ایران آغاز شد، به همه دانشگاهها و بلکه به سراسر جامعه اسلامی بکشاند.

مؤسسه غدیرشناسی امیدوار است پیروان مکتب ولایت از هر قشر و صنف و گروهی که هستند، با فراگیری این آموزه‌های علمی و استدلالی، ضمن برخورد خوب با اهل‌سنت و جدا دانستن آنها از وهابيت و رعایت اصل وحدت اسلامی که يکی از الزامات مهم غديرپژوهی است، بتوانند در ترویج معارف اهل‌بیت(ع) نقش مهم و اساسی ایفا کنند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صاحب وب سایت میباشد .

قالب وردپرسقالب وردپرس

Không chỉ nổi bật với hình ảnh chất lượng cao, Âm Thanh Tuyệt Vời Xoi Lac TV còn là điểm đến lý tưởng cho những ai muốn trải nghiệm không khí sân cỏ sống động và chân thực nhất. Từ tiếng còi khai cuộc đến tiếng hò reo của người hâm mộ, Xoi Lac TV tái hiện một cách chân thực nhất, mang đến cho bạn cảm giác như đang ở ngay tại sân vận động.

kosip kosip.org https://kosip.org/ Homepage Anchor text No Anchor Click Here Go Here This Website View Website Website Home